شیک ترین ژورنال مدل شومیز زنانه مجلسی / مدل بلوز حریر دخترانه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

انواع مدل شومیز ها را می توان با دامن، شلوار و سرهمی ترکیب کرد و در مراسمات مختلف از این نوع لباس ها استفاده نمود. خانم ها بر زیر مانتوهای جلوباز خود در تابستان اغلب شومیز می پوشند. شومیزها محدودیت سنی هم ندارند شما در هر سنی که باشید میتوانید شومیزهایی مخصوص خودتان پیدا کنید. خود نوعی از این مدل شومیزها را انتخاب کند. در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک انواع شومیز در طرح و رنگ های مختلف را خواهید دید ، امیدواریم بتوانید از بین این شومیزهای زیبا بهترین را انتخاب کنید.

شومیزهای رنگ روشن و پفی مناسب افراد لاغر و ریز اندام است, خانم ها چاق و درشت بهتر است شومیزهای رنگ تیره انتخاب کنند. شومیز های پشت بازکه بسیار پرطرفدار و جوان پسند هستند را می توانید با شلوار یا دامن های جین کوتاه درمراسمات مختلف بپوشید وبا موهای گوجه ای، چکمه های بلند اکسسوری های ظریف ترکیب کنید. شومیزهای جلو بسته که در پایین لباس کمی چین دارند یکی از ترندهای جذاب و دخترانه امسال است که می توان آنها را در کالکشن های بهاره برندهای مطرح دنیا یافت.

شومیزهای دوخته شده با پارچه های راه راه عمودی یکی از ترندهای اصلی بهار و تابستان را تشکیل می دهند که در استایل های ایرانی، می توانید آن را با یک سارافن نخی سبک همراه کنید. شومیزهای حریری که به شکل یقه پاپیونی طراحی می شوند بسیار پرطرفدار و زیبا هستند و برای پوشیدن زیر مانتوهای مجلسی بهاره نیز انتخاب بسیار مناسبی هستند. مدل شومیز یقه بلیزری یک مدل جذاب و پرطرفدار است که برای ایونت های رسمی و هم استایل های روزانه کاربرد دارد. این مدل به خاطر یقه اش ، اکسسوری ها را دوبرابر زیبا نشان می دهد. شومیز لی که یکی از پرطرفدارترین شومیزهای دخترانه است ، گزینه بسیار مناسبی برای قرار گرفتن در زیر مانتوهای جلوباز بهاره و پالتوهای زمستانه است. در صورت استفاده این شومیز با شلوار جین بهتر است از کمربندی با رنگ متضاد و مخالف استفاده کنید.

شومیز حریر مدل یقه پلیسه، برای خانم های سن بالا مناسبند که این مدل یک مدل رسمی و فرمال است که می توانید در مهمانی های مهم آن را بپوشید. اگر این مدل سر آستین های مچی مردانه داشته باشد، برای پوشیدن زیر کت های مجلسی مناسب است. ازدیگر مدلهای شومیزهای حریر، تزئین گل های برجسته روی یقه است. این شومیزها، را با کفش هایی بپوشید که آنها هم تزئین گل برجسته دارند. شومیز حریر یقه هالتر نیز مدل بسیار زیبایی است که می توان آن را با موهای دم اسبی و گوشواره های پهن و بزرگ ترکیب کرد.

برای ست با این شلوار ها، شومیز هایی که از زیر بغل گشاد می شوند؛ مناسب است. ست شومیز با شلوار های گتر یا مام استایل: این شلوار ها ماهیت اسپرت دارند، به همین دلیل باید حتما با شومیز هایی که اسپرتند همراه شوند. ست شومیز با شلوار راسته: برای شومیز ست همراه با این نوع شلوار، که ماهیتی تقریبا نیمه رسمی دارند، هم شومیز های حریر و هم شومیز های دانتل، گزینه های مناسبی به حساب می آیند.

یکی از ترند های جدید، خاص و پر طرفدار در حال حاضر ست های سارافون و شومیز هستند. که در زیر سارافون ها می توان از شومیز هایی که هم مجلسی و هم اسپرتند و معمولا دارای آستین های پف دارند استفاده می شوند. بنابراین تهیه شومیز عمده از وب سایت مانگوپ برای فروشندگان مانتو و انواع سارافون، ایده ی جذابی به حساب می آید. از آنجایی که شومیز عمده هم در طرح های اسپرت و هم در طرح های مجلس موجودند؛ یکی از کاربرد های بسیار شومیز ها استفاده از آن ها در انواع مهمانی های رسمی و غیر رسمی است.

 

منبع:

https://jazirefirouzi.com/product-category/woman-dress/shomiz/




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: بلوز مجلسی شیک , شومیز , حریر شومیز مجلسی ترکیه ای , مدل شومیز مجلسی ترکیه ای , خرید اینترنتی شومیز مجلسی , مدل شومیز حریر مجلسی , شومیز مخمل ترک , شومیز زنانه , ژورنال شومیز حریر گلدار , شومیز زنانه ترک ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 30 خرداد 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی